Mobitel: 040 529 850
E-mail: apolonija@soliris.si

Učne težave  

Vse več je otrok, ki imajo težave z branjem, pisanjem, govorom, poslušanjem in pozornostjo. Raziskava mag. Tadeje Rupar iz leta 2013 kaže, da marsikateri slovenski prvošolček zaradi težav z navedenimi osnovnimi učnimi spretnostmi slabo sledi pouku in je težko učno uspešen.

Izšel je moj avtobiografski roman Vsi moji otroci in njihove mame. Govori o mojem delu z otroki s posebnimi potrebami. Knjiga je formata C4, trda vezava, obsega 132 strani, vsebuje tudi ilustracije in pesmi. Pisana je v obliki devetih zgodb. Strokovne vsebine - vzroke posebnih potreb in neinvazivne oblike pomoči na osnovi gibanja - predstavi v poljudnem jeziku. Platnice, recenzije in celotne tri zgodbe si lahko ogledate TUKAJ.

Maloprodajna cena je 43,45 €, plačilo po predračunu, dostava po pošti. Fizične osebe knjigo naročijo na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  Navedite plačnika, število izvodov in naslov. Poštnine fizičnim osebam ne zaračunamo. Knjižnice imate 25% rabat, poštnina se zaračuna. Naročila za knjižnice pošljite na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Na predstavitvi na šoli, v knjižnici ali društvu velja 19,45% popust - knjiga stane 35 €.

Kar 37% slovenskih prvošolčkov ima neustrezno držo pisala. Ta se lahko odraža kot počasen, nečitljiv in slovnično nepravilen zapis. Lahko kot velik napor pri pisanju: otrok krčevito drži pisalo, moli jezik iz ust in se na vso moč trudi. Ni čudno, da zato marsikateri razvije odpor do pisanja. V šolskem sistemu, kje se ocenjevanje izvaja pretežno na osnovi pisnih izdelkov, to lahko močno vpliva na dosežene ocene.

25% jih ima izrazite težave s pozornostjo. Slabo se osredotočajo in sledijo navodilom. Pogosto se zdi, da sploh ne slišijo. Delajo nepremišljene napake, tudi kadar snov znajo. Vse jih zmoti. Kar naprej pozabljajo. Težko se lotijo dela in ga še težje pripeljejo do konca. Zato se mu pogosto raje kar izognejo.

Kar 16% prvošolčkov je izrazito nemirnih. Skoraj nikoli niso pri miru, se zvirajo na stolu, begajo naokoli in so težko tiho. Motijo pouk in delo sošolcev. In to ne le kakšen dan ali krajše obdobje. Izrazito nemirni so na običajen dan in večino časa.

Kar 15% prvošolčkov ne zmore jasno izgovoriti vseh glasov slovenske abecede. Včasih zato, ker ne slišijo dobro in zato glasu ne morejo ponoviti, spet drugič pa ker mišic, ki so potrebne za govor, ne obvladujejo v zadostni meri.

16% prvošolčkov se ne zna plaziti = izmenično in ritmično krčiti nasprotne roke in noge. Ti otroci so praviloma nerodni. Pogosto se zaletavajo, stvari jim padajo z mize in iz rok. Njihovo gibanje je okorno in nekoordinirano. Da bi to prikrili, pogosto še pretiravajo in igrajo klovne. Svojo okornost včasih skrijejo za veliko previdnost in počasnost. Nezmožnost plaziti pogosto napoveduje učne težave.

Obvestilo o piškotkih

Soliris.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.