Mobitel: 040 529 850
E-mail: apolonija@soliris.si

Delavnice za šole 

Poslanstvo šole je otroka pripraviti na življenje. Maria Montessori je to povzela v svojem pedagoškem credu Pomagaj, da naredim sam! Danes je vse več otrok, ki z dopolnjenim šestim letom niso pripravljeni na šolanje. Še po odloženemu vpisu je nemalo takih, ki pouku težko sledijo. Kljub trudu le počasi napredujejo, čeprav so nemalokrat vsaj poprečno inteligentni. Osnovne informacije o vzrokih njihovih težav in o oblikah gibalne pomoči na osnovi vzpostavljanja nezavednih odzivov, ki omogočajo avtomatizme učenja, izveste v zavihku Učne težave in MNRI svetovanje.

To je tematika 4-urnih delavnic za šole (podrobnosti). V prvem delu udeleženci na lastnem telesu izkusijo, kako se počuti otrok s posebnimi potrebami, ki se trudi, pa ne zmore. Nastali stres učitelji sproti merijo, potem sprostijo z gibalnimi vajami in občutijo spremebe v svojem psihofizičnem počutju. Po odmoru predstavimo osnovno idejo o nezavendih avtomatizmih, ki omogočajo pozornost. V debati in demonstracijah učitelji spoznavajo povezave med telesno in umsko pozornostjo, spominom in učenjem. V še več vajah raziskujejo povezavo med dobro delujočimi refleksi in šolskimi spretnostmi. Vidijo, kako je mogoče hitro, zanesljivo in brez insturmentov izvesti nekatera testiranja, ki ocenijo otrokovo zrelost za šolo.

NaslovnicaDržavne inštitucije znanj za pomoč refleksnim avtomatizmom pozornosti trenutno ne zagotavljajo, zato jih zdravniki, učitelji in delavci svetovalnih služb nimajo. Po slovenskih šolah je - podobno kot povsod po svetu - vse več učiteljev, ki se zavedajo, da brez reševanja problematike zaznjavanja, ki omogoča dobro pozornost, kmalu ne bodo mogli poučevati ničesar več. Več o tem v moji knjigi, za katero na predstavitvi na šoli velja 20% popust - stane 35€. Odlomek:

Utrinek z delavnice

Obvestilo o piškotkih

Soliris.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.