Mobitel: 040 529 850
E-mail: apolonija@soliris.si

Gibalnice 

Vaje, ki jih izvajamo na gibalnicah, zajemajo pretežno iz sistemov edukacijske kineziologije – Brain Gyma in MNRI integracije refleksov. Pomagajo šolskim spretnostim branja, pisanja, poslušanja in govora. Pomagajo otroku, da je pozoren. Pozoren npr. z očmi. Otrok, ki ima težave z obvladovanjem očesnih mišic, NE MORE BITI POZOREN z očmi.

Tu najdete resnične zgodbe o napredku 9 otrok z učnimi težavami po izvajanju MNRI protokolov.

Oglejmo si pisanje po nareku, npr. ko otrok dela zapiske. Koliko spretnosti mora istočasno in brezhibno delovati, da otrok zapisuje narekovano snov? Najprej mora brezhibno znati poslušati – razpoznati glasove v besedi; vedeti, kje se beseda začne in kje konča. Potem povezati slušno podobo besede z njenim pomenom. Istočasno mora to, kar sliši, avtomatično prevesti v črke in jih zapisovati. Ko zapisuje, mora pisati brez napora, slediti z očmi zapisanemu brez napora. To še ni vse! Ko zapisuje, sliši že novo besedilo, ki ga bo zapisal. Če narekovano sproti tudi razume, si bo vse veliko lažje zapomnil. Če pa ne razume... Vse gibe in možganske operacije, tudi skoraj nevidne gibe oči, mora izvajati avtomatično. Njegovi možgani morajo znati avtomatično povezovati to, kar sliši, kar vidi, kar počne njegova roka, kar išče po spominu... Pozornost je naučena TELESNA spretnost!

Vas zanima napredovanje zapisa otroka pred začetkom obiskovanja gibalnic in tri mesece kasneje? Tu si lahko pogledate prvi primer in tukaj drugega.

Si lahko predstavljate otroka, ki ima težave z enim samim zgoraj omenjenim mehanizmom? Kako naj bo uspešen pri pisanju angleškega nareka za oceno? Ali pa pri seštevanju, odštevanju in množenju večmestnih števil, kjer mora cifre natančno podpisovati v ustrezne stolpce? Lahko točno ve, kako poteka postopek množenja, a če enice ne podpisuje pod enice in če število tako nečitljivo zapiše, da ne ve, ali je to znak za 4 ali 7, potem pač ne more dobiti pravilnega rezultata. In če ga sredi postopka zmoti sošolec, ki ga prosi za šilček, on pa se že tako na vso moč trudi, da bi ostal zbran?

Na gibalnicah s posebnimi vajami pomagamo, da se vzpostavijo mehanizmi, ki omogočajo avtomatično branje, pisanje, govor, poslušanje in s tem koncentracijo. Mehanizme vzpostavljamo na ravni nezavednega refleksnega delovanja, kot se to dogaja v prvih letih življenja, ko se dojenček uči gledati in videti, poslušati in slišati, govoriti, hoditi, segati po igračah... Vse vaje izvajamo počasi in s petino običajne mišične moči. Pogosto na izdih in kdaj tudi ritmično ob spremljavi glasbe.

Vaj, ki jih izvajam z otroki in odraslimi, sem se naučila v posebnih izobraževanjih s področja MNRI integracije refleksov in edukacijske kineziologije. Seznam opravljenih seminarjev najdete v zavihku Izobrazba.

Obvestilo o piškotkih

Soliris.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.