Mobitel: 040 529 850
E-mail: apolonija@soliris.si

Učne težave 

Med otroki, ki imajo težave z držo pisala in plazenjem, je približno polovica dečkov in polovica deklic. Pri vseh ostalih težavah pa je zastopanost dečkov približno 75%, kar ugotavljajo tudi rezultati študij učnih težav v tujini.

Marsikateri izmed teh otrok ima težave z vidnim sledenjem, ki je predpogoj tekočega branja in pisanja. Veliko omenjenih otrok ima kombinacijo navedenih težav in ne le eno samo. Kako naj sledijo pouku, kjer se veliko in hitro govori, pogosto v hrupnem okolju, in kar naprej nekaj bere in piše? Pogost neuspeh in frustracije se lahko začnejo odražati na čustvenem doživljanju otroka in njegovem vedenju.

Zgoraj navedene rezultate svoje raziskave je mag. Tadeja Rupar predstavila na konferenci Zgodnje odkrivanje in obravnavanje otrok s posebnimi potrebami aprila 2013. Konferenco je organiziralo Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije in Skupnosti organizacij za usposabljanje Slovenije. Na njej smo med drugim izvedeli, da je po nekaterih raziskavah porast bralno-napisovalnih težav kar 800%. Nekaj prispevkov praktikov je poročalo o uspehih uporabe gibalnih terapij kot je npr. MNRI integracija refleksov in Brain Gym v vrtcu in OŠ.

V zavihkih gibalnice in  Bal-A-Vis-X najdete več informacij o naši neinvazivni gibalni pomoči za različne učne težave kot npr. ADHD, ADD, disleksija, disgrafija, diskalkulija in motnje avtističnega spektra. Več o ozadju te pomoči najdete tudi v zavihkih Terapije MNRI in MNRI povezave. Če ste učitelj in bi želeli izvedeti več na to temo, si poglejte zavihka Delavnice za šole in Seminarju za učitelje.

 

Obvestilo o piškotkih

Soliris.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.